!Detta är en avslutad aktivitet. Informationen sparas för referensändamål.

Kvalitet i administrationen 2023

31 aug

Datum och tid: 31 augusti kl. 09:30 - 16:00. Registrering och kaffe från kl. 09:00.

Plats: Clarion Hotel, Arlanda Airport. Adress: Tornvägen 2, 190 45 Stockholm-Arlanda, www.choice.se/clarion/arlandaairport.se

Program: Det preliminära konferensprogrammet finns nederst på sidan under rubriken "konferensdokumentation".

Målgrupp: Arbetsledande administrativa funktioner både inom akademi och inom verksamhetsstöd. Antalet platser är begränsat, först till kvarn gäller.

Anmälan och deltagaravgift

Länken till konferensanmälan publiceras här inom kort. Deltagaravgiften är 2100 kr ex. moms för statliga myndigheter och 2625 kr (inkl. moms 525 kr) för övriga. Sista anmälningsdag är 21 juni.

Behöver du avboka? Sista avbokningsdag är 30 juni, då kontaktar du Akademikonferens. Det går även bra att skicka en ersättande kollega, men då önskar vi veta vem, kontakta Akademikonferens även då.

Frågor?

För frågor om innehållet i konferensen, kontakta Micael Melander
För frågor om anmälan eller betalning, kontakta Akademikonferens

Väl mött i augusti!